Voerdijk 6
5089PB Haghorst
Telefoon: 06-22469581
E-mail: Info@vandijkracing.nl
Wij zijn liefhebbers van Tomos en hebben er passie voor om elke Tomos weer helemaal in goede staat weer de weg op te laten gaan.
Zelf werken wij elke dag aan Tomos brommers voor onderhoud, restauratie, reparatie, opvoeren enzovoort. Kortom hebben wij veel ervaring en weten vrijwel alles van Tomos.
Onze projecten:
74cc Gilaradoni cross Tomos
Dit is ons hoofd project waar we 4 jaar geleden mee zijn begonnen, we hebben de meeste tijd ingestoken om zelf een koppeling te ontwerpen die het vermogen aan kan en goed schakelt voor op de cross baan.
Tomos Sprint 4s electronic 1972
Deze brommer gaan we zelf restourenen en laten keuren voor een Nederlands kenteken, met deze brommer zijn wij nog niet aan begonnen.
Tomos ei-cilinder sprinter
Het allerleukste is om uit een zo klein mogelijke cilinder zo veel mogelijk vermogen uit te krijgen, dat gaan wij proberen met een ei-cilinder die niemand wilt hebben als ze hard willen rijden.
In de cilinder hebben we 6 poorten bij gemaakt en er komt membraan op het carter op met een 6 kleps membraan.
Verder hebben we nog een hele hoop leuke projecten in ons hoofd voor later maar we hebben het voor nu al druk genoeg.
5089PB Haghorst
Telefoon: 06-22469581
E-mail: Info@vandijkracing.nl
Wij zijn liefhebbers van Tomos en hebben er passie voor om elke Tomos weer helemaal in goede staat weer de weg op te laten gaan.
Zelf werken wij elke dag aan Tomos brommers voor onderhoud, restauratie, reparatie, opvoeren enzovoort. Kortom hebben wij veel ervaring en weten vrijwel alles van Tomos.
Onze projecten:
74cc Gilaradoni cross Tomos
Dit is ons hoofd project waar we 4 jaar geleden mee zijn begonnen, we hebben de meeste tijd ingestoken om zelf een koppeling te ontwerpen die het vermogen aan kan en goed schakelt voor op de cross baan.
Tomos Sprint 4s electronic 1972
Deze brommer gaan we zelf restourenen en laten keuren voor een Nederlands kenteken, met deze brommer zijn wij nog niet aan begonnen.
Tomos ei-cilinder sprinter
Het allerleukste is om uit een zo klein mogelijke cilinder zo veel mogelijk vermogen uit te krijgen, dat gaan wij proberen met een ei-cilinder die niemand wilt hebben als ze hard willen rijden.
In de cilinder hebben we 6 poorten bij gemaakt en er komt membraan op het carter op met een 6 kleps membraan.
Verder hebben we nog een hele hoop leuke projecten in ons hoofd voor later maar we hebben het voor nu al druk genoeg.